En lista

Länge sen sist, men här kommer en lista.

VEM
Saknar du: Troja
Vill du döda: Ingen men en del personer skulle vara skönt om de inte fanns.
Är ditt allt: Emil
Vill du slå: Haha ingen..
Kysste dig sist: Emil
Kramade du sist: Emil
Vill du prata med: Jaa..Jag vet inte
Skrek du på sist: Emil kanske.. Men inte på allvar då.
Vill du vara som: Vet inte..
Sårade dig sist: Säkert Emil
Gjorde dig riktigt glad senast: Emil det med ju
Fick du sms från senast: Mamma
Ringde dig senast: Emil
Är snyggast på jorden: Emil baby

HAR DU
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Nepp, kan ju va jobbigt
Färgat håret: Endel
brutit några ben: Nej som tur var
Några piercings: Inte nu längre. Bara öronen
Egen dator: Jodå
Bra självförtroende: Nja.. Det beror på vad det gäller.
Något djur: Nej tyvärr inte :( Vill ha hund
Sagt jag älskar dig till någon idag: Njäää.. Kanske inte. Har nog bara sagt älskling och sådant.
Varit kär: Jaa <3

HUR
Går du med din rumpa: Haha alltså, andra tycker jag vickar mycket på den men jag går verkligen så normalt jag bara kan.
Svarar du i telefonen: Hallå, Hej, Ja
Fördriver du tiden: Helst med roliga saker. Ofta med tråkiga
Mycket pengar har du: Om vi säger såhär.. Närmare 100.000 än 0 :):)
Tjänar du pengar: Har jobbat under sommaren.
Diskar du: Noga
Ofta städar du: Ofta !!
Många stör du dig på: Massssor av människor.
Ofta träffar du din familj: Inte ofta, förutom mamma då.

TROR DU
Att du kommer bli något: Ja när jag kommit på vad jag vill bli.
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nej
Att du kommer bli sårad igen: Absolut, förmodligen, säkerligen. Tyvärr kommer man väl inte ifrån sånt.
På jultomten: Haha nä
På ett liv efter detta: Vet inte men hoppas iaf :)
Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Ja säkert


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0