Bra !

Nu har jag spenderat hela dagen på Arbetsförmedlingen och det var inte så hemskt faktiskt, På informationsträffen lärde jag mig endel jag inte visste och fick endel bra tips om fler ställen man kan hitta jobb på bland annat.

Efter det hade jag personlig träff med min handledare (Hade blivit placerad hos en handledare inom fel område så jag ska få en ny sen) Men annars gick det bra.. Jag ska in dit igen på måndag med intyg på alla mina gamla sommarjobb och meddela vilken jobbcoach jag vill ha. Har även fått en handledningsplan jag ska följa de 3 närmsta månaderna så det känns ju bra.

Och så sa hon att mina chanser att få jobb nog är ganska stora efersom jag verkade aktiv och som en smart tjej med mycket erfarenhet och det är ju alltid kul att höra. Bara hoppas att man får nåt jäkla jobb då :P


Nog om jobb.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag ? Det är ju fan fredag men funderar iaf på att åka till Ängesbyn och tvätta bilen där ikväll, Den är smootsig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0