Arbetsförmedlingen Shalalalaa

Idag ska jag på arbetsförmedlingen vilket ska bli jätteskoj ! Man har ju hört så mycket trevligt om dem och att det är så nödvändigt att komma dit.. Yey ;)

Nä men jag ska ta med alla betyg och arbetsintyg och sånt nu direkt så jag inte behöver komma dit med det nån fler dag, Man orkar ju inte springa där i onödan direkt. Förhoppningsvis är det inte längsta kön heller (Detta är en orimlig önskan jag vet). Sen har jag ju redan fyllt i dom där uppgifterna över internet och är snart klar med Cv:t

Ska även på banken och sätta in pengar samt föra över en check. Sen ska jag på Åhléns och köpa nåt ansiktsgrejs åt Mamma. Skulle egentligen behöva börja leta skor men det är inge kul att göra själv.



Jajaja.. blablabla. Då vet ni :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0