Äntligen

Vetni vad jag köpt ?


Tadaaaaa



En jordglob med lampa !
Så snyggt och så 70-tal. I love it :)

Jag och Emmeli hade en sånhär skitsnygg fast lite större när vi var små, Men då började våran låssasmamma säga att det var hennes och inte alls våran och sa att hennes ungar skulle ha den istället. Som vanligt - Så gjorde hon med alla våra saker som var bra eller fina på något sätt.

Men nu har jag köpt en egen, För bara 75 kronor. Alla jag har hittat tidigare har kostar kring 300.
Som tur var tycker Emil oxå det är en snygg inredningsgrej... Men som otur var har jag redan mer grejer än vad som ryms i ett hem och jag har inte flyttat hemifrån än.
Jäklarns


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0