Ännu en dröm inom mig

Jag vill så hemskt gärna lära mig virka. Men min Mormor har Alzheimers och har det nog svårt med att veta hur man använder en osthyvel och min Farmor är så himla sjuk hon med så isåfall måste jag lära mig det själv.

"Ska DU ha tålamod med det säger Emil"..
Och jag håller med. Men jag vill verkligen.



Därför har jag kikat runt på en massa hantverksbloggar, kollat in Traderas utbud och letat böcker på bibliotek och hemsidor. Jag har bestämt mig för att låna eller köpa en bok som heter Börja Virka. Den verkar väldigt bra eftersom jag måste lära mig helt från grunden.









Se så roligt det ser ut ! Sånahär vill jag oxå göra :)
Hon som säljer dessa på Tradera är hur duktig som helst. tt6 hette hon nog där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0