Varför är det så ?

Varför är det så... Att när man är ensam och känner sig lite nedstämd, Då börjar man alltid tänka på alla miljoners saker man inte ska tänka på eftersom dom bara gör allt värre. Men det är alltid likadant.. Alla mögliga tankar dyker upp när man minst behöver dem.


Och jag saknar Emil.. Undrar vad han gör.. Hoppas att han ringer mig snart.


Och varför får man inte önska bort människor från jorden, Eller radera saker ur sin hjärna så man slapp veta om dem. Varför kan man inte få plocka bort saker ur sitt minne och bara minnas det som är bra eller det man har nån nytta av.




Tagen av mig, I ängesbyn för några år sen.
Fin tycker jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0