Torsdag

Och jag hade fan heelt glömt bort att Emil jobbar till 20 idag.. Så efter att han kommit å pussat mig åde imorse ropade han från hallen "Vi syns om 14 timmar då"... :O ! Vad ska jag roa mig med hela dan ? Och hur stressigt ska det inte bli att hinna handla och hämta en usbminnesläsare hos Emma&Ville ikväll ?


Hmm... Jag måste då hursomhelst göra lite vettigt idag. Det är ju inte så jävla jobbigt när man väl har satt igång men att börja kan vara ett litet projekt i sig. Först och främst ska jag då göra mig frukost ! :)


Vi skriver en lista så jag inte glömmer bort

- Äta frukost/lunch
- Diska
- Dammsuga
- Duscha
- Göra läxor
- Gå med sopor (Kartong, Plast osv)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0