Tisdag

Idag bestämde sig min hjärna för att vakna kl:05 ! Yipee tyckte jag men hade inte så mycket att säga till om så efter en timmes försök att somna om steg jag upp. Har dock vilat ungefär en timme nyss så hoppas jag fick lite extra energi :)

Idag ska kanske Amanda komma och umgås, Väntar på besked om det nu.. Annars får jag fara själv till stan. Ska på Apoteket och Claes Ohlson först och främst. Sen behöver jag vara till skolan och lämna in en uppgift och hämta papper om matersättning.


Nu vill jag ha tips om bra böcker och ett snyggt läppglans !
Boken ska vara så att man inte vill sluta läsa och läppglanset ska ha en ganska naturlig rödrosa färg bara så att jag får lite mörkare snyggare färg på läpparna utan att för den skulle se ut som en Läppstifts-Tant.

Så Tipsa !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0