Tisdag

Och nu är väl ändå påsken slut ? Våren verkar iaf ha kommit och det är jättefint och varmt väder här i Umeå.. Synd bara att Emil tog med sig nyckeln idag för då kan jag inte gå ut på en promenad eller nånting fast det kan vi ju kanske göra tsm när han kommer hem :)

Har inget speciellt mål med denna dag förutom att jag hade tänkt börja må bättre... Har haft ont i huvet sen igår och under hela natten, Tablett hjälpte inte.. Inte sömn eller frukost heller. Damnit.. Och förutom det mår jag illa alltid på förmiddagarna, Jag tror inte att jag är gravid men däremot tror jag snart att jag har nån allvarlig sjukdom. Hojja


Det vart som ni såg ingen uppdatering igår för att jag inte ides slå på datorn när vi kom fram. Det enda som hände igår var ändå att vi åkte bil hit, handlade mat och såg på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0