Sunny Day

Det är så jävla fint väder ute att jag borde skämmas som nyss har sovit bort halva dan och nu sitter här å slöar iställe för å vara ute. Problemet är bara att jag inte tänker gå ut med smutsigt hår så då måste jag först duscha och sen låta håret torka innan jag kan gå nånstans.. Så det känns lite jobbigt.


Har varit sugen som fan på chips sen igår, Suget börjar nu ge med sig eller har snarare bytts ut mot glass-sug. Tänk er en Twister... Eller en mjukglass :D Nåväl, Det suget blev inte bättre när jag skulle logga in här på publishme.se



Dessa fanns på framsidan och Jamaican Crazy verkar ju underbaaar ! :)
Synd bara att dem ska vara så dyra för värda det priset är dem icket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0