Söndag

Heeeelo (Sägs med the big bopper röst)


Idag är det söndag och det vankas kalas, Eller ja.. Vi ska käka Smörgåstårta, Kaka och Vanlig tårta åsså ska de komma några släktingar hit å förhoppningsvis ge mig presenter.. Huhu :) Vet inte om jag får öppna alla paket eftersom jag inte fyller år förrän imorn men vi brukar inte va så noga med såntdär :)

Nåväl.. Jag har varit ut å flyttat på bilen nu imorse så man inte får nå parkeringsböter åsen suttit här å ätit frukost. Längtar till lunch då jag får äta min uuuunderbara kycklingwok jag lagade igår.. Sjukt god om jag får säga det själv ;D


Måste antagligen plugga som ett psyk idag eftersom jag har 2  prov imorn, Jåbigt. Förstår inte varför min hjärna är så hatisk mot såntdär.. Blir alltid att jag skjuter på det till sent den sista kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0