Shopping ;)

Idag hade jag tänkt köpa en dammsugare så när Emil kommer hem från jobbet far vi på Elgiganten å kikar. Dom har nämligen extrapris på en där som verkar jättebra. Dessutom tror jag att det är precis en sån min farmor har och ja, Den är bra :p


Istället för att ta hem den direkt och sätta den i en låda i förrådet så tänkte jag att den kan få vara här i Umeå tills vidare. Här kommer den ju åtminstone till användning och jag är så sjukt less på Emils värdelösa dammsugare så :D




Electrolux  Ultra Silencer

Enligt vad jag sett skall den finnas i Röd, Ljusblå (bilden) och Mörkblå.
Blir nog den Mörkblå för mig :)


Kommentarer
sandra

ah, jag vill ocksa ha den dara sugaren. Ar less pa varan. for stor for att ha i en tva<D

2009-04-29 @ 14:52:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0