Nanana..

Jag har inte varit på så bra humör.. Känt mig helt ledsen över ingenting vad jag vet. Var och köpte dammsugaren iaf och den funkade bra... Och var ganska snygg fast den bara fanns i rött ;p

Sen vi kom hem har jag bara sovit så vet inte riktigt vad det är med mig.. Har då hursomhelst bestämt att jag inte ids följa å festa ikväll. Kändes så jävla jobbigt för att vi ska till Flarken som ligger 7 mil utanför Umeå.. Till en massa folk jag inte känner åsså måste vi ju sova där och sen vara där hela dan imorn tills man är helt nykter att köra hem. Så det kändes lite väl mycket och jobbigt bara för att dricka.

Nu har jag iaf gjort i ordning klyftpottis å Emil har tänt grillen så ska krydda lite extra på köttet nu, Litar inte alls på sånadär färdiga marinader :D


Så då blir jag ju ensamen här hela kvällen.. Och jag vet inte om jag ska åka hem imorn då eller på Lördag för jag vill inte sitta själv här precis hela dan imorn oxå.. Men samtidigt känns det så tråkigt att bara åka härifrån när Emil inte ens är här så vi kan säga hejdå.. Speciellt med tanke på att det är rätt länge tills vi ses igen sen.

Haha ja.. Nu har ni fått vara med i ett par minuter av mina tankegångar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0