Måndag

Måndag fast Söndag idag.. Jag tycker inte om en massa helgdagar så man blir förvirrad.


Nåväl, Tog mig lite sovmorgon till vid 10 idag och det var skönt, Sen steg jag upp och började packa lite för jag åker ju till Umeå idag.. Måste då hursomhelst duscha och ta på mig nya kläder så kan jag packa ner alla hygienartiklar osv efter det.


Känner mig ändå småstressad - Jag hade ju tänkt göra klart alla uppgifter till skola, Skriva färdigt mitt Cv och söka lite jobb medans jag var hemma men det har inte riktigt blivit så. Har iaf tagit med mig mina grejer inför Svenska Nationella så jag kan förbereda mig helt under helgen. Kanske skulle göra ett ryck nu å göra bort lite av de saker som stressar mig ?

Skriver upp de här så blir det lättare att komma ihåg sen när man kan stryka det man gjort

- Betala räkning
- Duscha
- Packa färdigt allt
- Fixa naglarna
- Äta lunch


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0