Idag, Lördag den 18 April

Jahaja.. Nu är det kväll igen och jag tänkte berätta vad vi har gjort idag.

På morgonen gick vi på en promenad ganska direkt vi vaknat, Fint väder.. Soligt åså men blåsigt som satan. Sen hem å äta frukost.. Då ringde Gälman och ville ut.. Emil oxå såklart.. Så jag har varit chaufför åt daytime-drinkers idag. For först på systemet och sen ut till någon de kände och till sist till Gälis husbuss där vi var något tag.. Var hemma igen till middagstid då jag hunnit få jooordens huvudvärk. Jag hade egentligen tänkt dricka ikväll men jag sket i det.

Emil for iaf för ett tag sen, Dom skulle åka buick, dricka och sen vara in på droskan. Jag har party för mig själv här med Chips & Aquatini + Bra musik :)

Det var väl allt i guess  ?...  Bjussar på en låt, Bra som fanken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0