Hmm..

Nu har jag blonderat håret en andra gång.. Hade i färgen över 2 timmar och ändå är det inte klart. Det är blondt, orange, rött och på vissa ställen fortfarande mörkbrunt. Känns jävligt trist... Såhär svårt att få bort det var det inte förra gången. Då vart det mycket jämnare oxå. 

Så nu vet jag inte hur jag ska göra, Ska jag gå runt och se förjävlig ut, ? Ska jag fortsätta blondera direkt och slita ihjäl håret ?, Ska jag skita i det och färga över det svart igen ? Jag vet verkligen inte.. Får se hur det ser ut när det torkat. I värsta fall får jag väl åka till Umeå och se ut som en morotskyckling så får jag be min frisör avfärga det eller nåt när jag har klipptid den 20e


I want this back


 

Nån som har nåt tips ?!



Kommentarer
EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Prova kör en avfärgning sen blekning igen :)



/ En tjej i storstan

2009-04-12 @ 15:41:48
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0