Hemma i Lyljå

Sådärja.. Har ju hunnit vara hemma nu nåra timmar å fått lite småsaker gjorda. Packade upp allt direkt jag kom hem och öppnade nå paket jag fått, Kollade igenom min hög med post och sådant. Åt såklart gomat oxå - Som jag slapp laga själv !! :D Haha nä nu ska jag inte vara sån, Emil har faktiskt oxå lagat mat men det ska hursomhelst bli skönt nu när man är hemma att slipa Laga alla mål själv, Diska, Tvätta, Städa och allt såntdär.

Nånå, Jag åt korvstroganoff med ris och sallad åsen satte jag igång med en läxa, Blev klar med den och skickade iväg den i Cyberspace ;D. Efter de har ja ätit lite kaka å mackor efter det + en kopp te. Ska be Mamma om massage nu för ja har så jävlans ont i huvet och nacken.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0