Fan å !

Nu  har jag haft ont i huvet sen i Fredas, Det är 5 dagar.. Från det att jag vaknar till jag somnar, Fan va less jag är. Jag ids inte ens ta nå tabletter längre för att dom fan int funkar. Jag orkar inte gå till nån Vårdcentral heller där man aldrig nånsin tas på allvar för att man är ung. Som sist jag var dit över min eviga huvudvärk.. Förklarade för läkaren att de hjälper inte att vila när jag har så ont att jag vaknar mitt i natten av det.. Då gav hon mig rådet att ta en Ipren !!! Ja men ja tackar, Att jag inte tänkte på det själv :O

Jag är trött på att ha ont och jag är trött på att inte få sova ordentligt.. När jag än går och lägger mig har jag svårt att somna och vaknar före fan. Man skulle behöva få göra nåt ansträngande om dagarna så man är riktigt slutkörd på kvällen men det är ju lätt med en ständig huvudvärk. Hojja.. Tröttsamt. Har iaf inte druckit något alls med koffein idag men då har ja ju sovit en timme på dan istället.. Får se hur de ska gå

Nog om allt dåligt, Imorn är bästa dan på hela veckan för då får jag träffa Baby om så bara för ett par minuter, Dom kommer in i Lule en sväng så han ska hit å lämna nå grejer som är mina åsså far dom vidare sen, Men först så ska han få ett gäng pussar, några gokramar och ett påskägg ! <3 <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0