Ett nytt försök

Here I go again.... Sitter med blondering i håret nu och hoppas på att det ska bli bra denna gång.. Men så ljus brun/orange som jag hade nu måste det väl ändå bli blondt, Kan man tycka iaf :)


Har varit och hämtat ut mitt fina Badrumsskåp från Tradera, Handlat på Willys och köpt årets första Mjukglass på Kvantum... Hade skinnjackan på för första gången i år oxå !! :D




Det vart en stooor mjukglass i bägare för mig med Viol&Saltlakrits-strössel och Saltlakritstopping :)


Om vi säger såhär....  Jag har fortfarande inte blondt hår. Men slitet det blev det. Jag börjar bli förbannad på JaneHellen's ultrablond nu, Varför i helveete gör den inte håret ljusare ?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0