?

När blev klockan såhär mycket och vart försvann denna kväll ?
Har ingen aning om vad jag gjort men tydligen har ju tiden gått ändå..

Adam var hit och lämnade Caddyn ikväll, Jag ska ju köra ner den till Umeå på Tisdag med lite möbler som är Emils. En snygg 50-tals hallmöbel i teak med tillhörande spegel som vi skickade Mamma att köpa förra helgen då den var till salu på Blocket här i Luleå  och en stor gammal lampskärm som han fått av mig, Eller av Mormor ska man kanske säga :) Så då blir det några flugor i en smäll.. Jag tar mig ner till Umeå samt slipper åka buss och Emil får ner både sin bil och sina möbler ! Grejt ;D


Nu är jag hungrig så jag måste fixa nå kvällis.. Blir kanske att läsa lite innan det är dags att sova oxå... And tomorrow i shall blondera mitt hår ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0