Ellos-Shopping

Tror det är första gången jag beställer något från Ellos, Enligt mig brukar dom inte ha så mycket fint och ofta är sakerna där faktiskt rätt dyra.

Nu har jag iaf shoppat, Eller fyndat rättare sagt !


Jag köpte den här snygga 50-tals inspirerade Bikiniöverdelen, Har redan en svart underdel med vitt skärp som är mycket snyggare än den på bilden. Då man fick 50% på valfri vara kostade den endast 74.50


Åsså köpte jag den här Hoodien som jag tyckte var rätt fin, Den var på rea och kostade 149 kronor.


Dessutom hade dem ett vår-erbjudande att man fick med ett påslakan sett värt 249 kronor, Det tackar man ju inte nej till. Har tyvärr ingen bild på det men det var ett ganska enkelt och snyggt grått med vita ränder.

Så jag är nöjd kan man säga. En bikini, En hoodie och Ett påslakanset för 223 kronor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0