Beslutångeeest

Ovanligt att jag har beslutsångest då, Har fan tänkt så att jag fått ont i magen inatt.


+
Blondt är fint speciellt till sommaren
Jag har en bra chans nu när jag har håret urblekt och lång utväxt
Jag är ledig en vecka till och behöver inte visa mig bland massa folk med gult/orange hår
Den 20/4 har jag klipptid och kan fixa till det som blivit allt för slitet
Om det skulle bli tooo ugly kan jag alltid färga över det


-
Svart är snyggt även om jag är less på det
Alla säger att jag ser yngre ut i blondt men då var jag iofs 2-3 år yngre sist jag hade det oxå
Håret kommer bli slitet som fan
Jag kommer se förjävlig ut på skallen tills det är klart


Nåväl.. Snart öppnar affärerna och då far jag å köper färg, Har lite silverschampo kvar hemma och jag behåller underhåret mörkt. Förhoppningsvis går det bra och tar inte allt för länge att få det snyggt.


Kommentarer
Anonym

svårt det där... :)

2009-04-11 @ 13:15:17
URL: http://stephiesmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0