Tröööttt

Självklart fick jag inte vara ifred på bussen idag heller.. I Skellefte hoppade det på nån gubbe som luktade sprit och satte sig brevid mig och babblade HELA vägen till Umeå, Och då menar jag verkligen Heeeela vägen !.

My god det var jobbigt. Kom till slut fram då och Emil hämtade mig. Vi lagade mat å kikade tv.. Sen gjorde vi en hemlis innan vi badade badkar. For nyss å köpte pepsi som vi ska dricka till cheesedoodles. Om jag inte hinner somna innan dess. Jag är verkligen dödstrött !


Kommentarer
Amanda

jag vet vad ni gjorde :D det har du beräättat.. men det är barn förbjudet :P

2008-09-27 @ 17:41:41
tlde

sexy time?

2008-09-27 @ 20:30:20
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0