Störigt

Jag är så irriterad, För tidigare idag när Jag & Cissi skulle åka hem så funkade mitt busskort fortfarande inte fast jag fyllt på det förra veckan så busschauffören började skälla ut mig å säga att vi fan haft flera veckor på oss att fixa busskorten å att jag fan inte åkte en enda hållplats utan att betala... Så jovisst det vara bara betala då (Trots att jag satt in 1500 på det där jävla kortet som vägrar funka).

Men anledningen till att jag är irriterad är för att när Mamma sen ringde till de som har hand om busskorten sa dem att det har varit struligt med att få korten att funka men att busschaufförerna vet om det och man får åka även om korten inte börjat funka ännu. Dumjävlagubbe... Hade jag vetat det då hade han ju fått höra.



Kommentarer
Ida

Hahaha, fick också en utskällning av en busschaufför pga det idag :P

2008-09-01 @ 22:08:34
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0