Söndag

Såja, Nu är jag hemma och Emil har nyss börjat åka mot Umeå, Vi kom hit till Lule för ungefär en timme sen.

Idag har vi varit med gula 140in och ställt undan den för vintern, Varit till Pajala med Adam som köpte en bil och sen packat och ätit innan vi for. Lången gick bra hela vägen, Inga problem alls så jag hoppas verkligen att det ska gå lika bra nu hela vägen till Umeå. Själv ska jag hoppa i duschen nu och sen blir det väl att kirra nå ätbart och ta en kopp te vid datorn ;)




Jaa.. Jag ids inte berätta nå mer om vad vi har gjort för jag är så slö å trött nu men det har iaf varit väldigt skönt att få vara med Älskling eftersom det inte blir igen förrän nästnästa helg då vi ska fira våran 1årsdag :) Min älskade älskade gubbe.


Kommentarer
Emma

Shiises, redan 1 år? :) Fan vad tiden går fort ! :D

2008-09-14 @ 20:44:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0