Puss

Jag är dödstrött ! Helt galet... Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle vila men det gjorde jag aldrig, Jag gjorde läxor och allt möjligt annat. Sen körde jag bil i kl16-trafiken och handlade på kvantum.. Och vet ni vad ? Det gjorde resten av Sverige oxå.. Fan va jag hatar folk, Jag ska aldrig mer handla på en Fredageftermiddag.


Bäst för Mamma att hon lagar god mat nu annars blir jag sur, Å bäst för mig att jag går på toa nu innan de börjar lukta kiss här och på tal om det stank de som fan på mejeriavdelningen, Det stank piss ! Och jag sa högt åt Mamma att det luktar som om nån har en vuxenblöja på sig här som borde byta nu för det stinker fan piss.. Hon höll med och jag hoppas piss-stinkaren gick hem och duschade nu.



Me love you long time ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0