Pashion for Fashion

Haha nej, Jag har aldrig tyckt om mode men man kan väl ändå fylla i en lista om de trender som finns ;D

1. Spets - Mmm, I like it ! Särskilt på underkläder.. Men även linnen med spetsdetaljer.
2. Höga stövlar - Väldigt snyggt men inget för mig.
3. Vadlånga kjolar - Nej
4. Baggy jeans -  Väääldigt okvinnligt
5. Det dressade modet - Fint, Stilrent.. Men hör väl mest hemma på kontor.
6. Halvöppna, typ håliga skor - Peeptoe is cuute !
7. Kilklackar - Nej fult, Det gillar jag verkligen inte.
8. Capen - Hahah nej, På Harry Potter kanske.
9. Leopardmönstrat - Snyggt !!
10. Kappor i glada färger - No, They shall be black
11. Rutigt - Ja, Snyggt !
12. Väst - Nej det tyckte jag inte var någon hit. På servitriser kanske :) ?
13. Hatt och andra huvudbonader - Nej det är inte snyggt och förstör frisyren.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0