Onsdag eftermiddag

Vi hade en kort skoldag, Ungefär en timme  för att vara mer precis.. Jag har bestämt mig nu att mitt projektarbete ska vara om Mat & Hälsa och hur det vi äter påverkar oss, Lite om functional food osv. Gick till kulturens hus efter skolan och lånade två böcker om det och sen åkte vi hem... När jag kommit hem åt jag lite, läste en tidning, vattnade blommorna och dammsög. Sen började jag bli trött och kom på att jag måste sova lite så jag orkar övningsköra sen..

Jag sov och vaknade i en dreggelpöl av att Emmeli ringde, Hon frågade om dem fick komma hit och äta middag och jag sa att det gick bra om dom var normala när dom kom hit. Hon lät helt som vanligt i telefonen så det ska nog gå bra.. Jag har lagat den jättegoda Italienska Pastasalladen med ruccola, parmaskinka, soltorkade tomater, kronärtskocka, pinjenötter och världens godaste dressing på det. Smaarrr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0