Okey

Vi hade lekiton i Etik där vi skulle diskutera lite olika situationer och sånt. Jag skrev upp allt Tilde har missat på ett papper så hon förhoppningsvis kan jobba ikapp sig lite.

Sen gick jag till körskolan.. Som jag skrev tidigare hade vi ju bestämt att hon skulle kolla min körning och antingen ge mig eller inte ge mig ett intyg att jag får göra halkbanan. Men nä, Hon var inte ens där.. Istället fick jag köra med nån helt ny okänd som inte hade nån aning om att det bara var därför jag bokat en körlektion. Förutom det så hade dom en ny bil på körskolan som var så jävla cepe...Jag tyckte det gick skitdåligt men läraren tyckte det hade gått ganska bra å att jag skulle träna på att kolla mer i speglarna och att paralellbacka (Som säkert är svinviktigt att lära sig) Jag bad honom hursomhelst berätta åt hondära hur det hade gått och sen skulle hon ringa mig och säga om jag får nåt intyg eller inte typ ? Vilket jag säkert inte lär få.. Jag är så jävla jävla jävla less på den där förbannade svammelkörskolan.




Och nu är jag dödstrött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0