Min duktiga man

Emil ringde nyss, Han hade vart ute i skogen å hittat en massa gotta.. Dvs. en massa compaktdelar som gamla dörrarna med horluckor, bagagelucka, Nå emblem å lister å allt vad det nu var :) Det ska på och sen ska den lackas om.. KUL VA !? :) Jag tycker egentligen den ska va svart men Emil vill nog ha den mörkblå så det blir väl så. Är iaf jävligt kul att det händer en massa saker med den ! =)


Markus & Mattias ska tydligen komma hit med Tacos som vi ska äta till middag med dem, Tror fan de sprutar Tacos ur öronen på mig snart.. Hoff bara man inte blir less ;p Kan fan inte förstå mig på alla såna som har ätit Tacos varenda fredag hela sitt liv.. Hur enformig får man bli ?


Hohoh nä nu ska jag fortsätta mitt händelselösa liv, Har ont i nacken som sagt så försöker hålla mig från datorn å de går inge bra för att de inte finns nå annat å göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0