Lite utvilad

Jag var så otroligt trött idag så jag har sovit middag i 1,5 timme ungefär å de var fan skönt ! Nu sitter jag bara och väntar på middag och det ska bli gottans idag, Tacopaj ! I love it ! Och nu när Emil inte är här ska ja ha på en massa tomat hehe ;)


Å ja va har ja mer å berätta ? Ja kände mig helt dålig när jag läste Sandras blogg (nissandra.blogg.se) för att hon hade gjort så mycket läxor idag, Så kom jag på att jag är ju fan själv klar med alla dom sen tidigare så det var skönt. Men det är ändå jobbigt med det där projektarbetet som ingen av oss kommit igång med =/


Ja jag har ju fan inget att skriva om i mitt ointressanta bajsliv, Jag fick iaf lite nya strumpor av Mamma nyss å de var ju bra eftersom de är hål i mina å vissa är sånadär cepen som bara far ner vid hälen. Haha ja ni märker ju, Jag har fan inget att skriva om... Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0