Höstful ?

Jag och Sandra pratade igår om att man känner sig så ful å sliten på hösten. Typ allt är blekt och grått, Håret glänser inte och man är allmänt tråkig bara. Nu har jag ju iaf nyklippt och nyfärgat hår.. Min hud är ju lika blek som vanligt men jag hade tänkt färga Ögonfransar & Ögonbryn, Det brukar ju fräscha upp lite :)

Och sen, Så har jag bara gått ner ännu mer i vikt nu.. Har inte vägt såhär lite på typ 5 år. Måste gå upp nåt kilo så kan nån ge mig tips på hur man kan göra det fort ? Vill som inte bara vräka i mig en massa flott å skit som är dåligt för kroppen så helst ett hälsosamt sätt... Måste nog gå in i nån hälsokostaffär å fråga för ja fattar mig fan inte på alla pulver osv.



Nuuu måste jag gå å rensa en grillad kyckling, Jobbigt värre !


Kommentarer
Josefin

Hm, tjaa.. nu är det iaf fanskap som lösenord. Men jag har ju dock ingenting intressant där kan jag ju då påpeka rätt så stort.

Så vad tycker du om min jätte intressanta blogg då?

Inte speciellt intressant jämnfört med tidigare x) haha

2008-09-17 @ 14:27:44
URL: http://jbrynefall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0