Hejhej

Jaha nu är jag här och skriver igen ! Har tvättat, fixat naglarna, dammsugit, tömt disk och ätit middag som var god, En ganska stark soppa med räkor, bambuskott och minimajs :)

Har även hittat recept på det jag ska baka till fikat.. Det ska bli chokladcupcakes med snickers smält där inne. Tilde tål inte nötter så jag ska göra med dumle oxå :)


Sen hittade jag en lista jag aldrig sett förut som man ska svara på frågor om sin pojkvän så ja tänkte göra den :p


Hur gammal är din pojkvän ? 21 år

Vad heter han ? Emil Wanhatalo

Hur länge har ni känt varandra ? Hmm fåse, 4 år kanske

Hur länge har ni varit tillsammans ? 1 år

Hur blev ni tillsammans ? Ja vi var ute och drack, och sen så ja... :p Nästa helg åkte jag till honom och helgen efter blev vi tillsammans. Vi blev kära i varann helt enkelt.

Vad hos honom var det du föll för ? Det var nog att vi var rätt lika, Tyckte om mycket samma saker, Hade massor att prata om, Hade alltid kul med varann och det kändes bara RÄTT.

Vilka är han bästa respektive sämsta sidor ? Dom bästa är att han så ofta är glad och positiv, Att han försöker hitta på mycket saker att göra å att han är så gullig mot mig åså :p Dom sämsta är att han blir arg över saker man inte fattar varför han blir arg haha

Hur skulle du beskriva hans stil ? Haha ja, raggare kan man väl säga.

Tycker du om det ? Javisst ! =)

Finns det något du skulle ändra på honom om du kunde ? Jaa, Att han skulle vara lite mindre ego :p

Tror du att ni kommer vara tillsammans länge till ? Det hoppas jag absolut !

Har ni pratat om att gifta er ? Haha ingen av oss vill gifta sig men vi har iaf bestämt att om vi gör det ska jag heta Elina W Nordström

Eller bestämt vad era barn ska heta ? Ja vi har väl pratat om det nåra gånger kanske ;D

Vad tror du han tycker är dina bästa/sämsta sidor ? Dem sämsta är att jag alltid är negativ och på dåligt humör och dem bästa att han har roligt och trivs med mig.

Hatar du hans musiksmak ? Neeej vi har typ samma.

Kan ni vara er själva med varandra ? Ja det har vi alltid kunnat och det var nog mycket det som fick det att kännas så rätt

Har ni ett bra sexliv ? Ja alltså.. Det går inte att beskriva... LOVELY ! :) haha

Har ni samma syn på livet ? När det gäller vad ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0