Heeeijj

Vetni vad jag har gjort idag ?

Nåt jättespännande !


Jo jag har suttit vid datorn sen jag kom hem.. Asså hur går det till ? Jag bara sätter mig här och sen är det helt plötsligt kväll ? Knäppt hur tiden kan springa iväg. Iofs har jag plockat iordning lite grejer, Kikat i nå kataloger, Löst korsord och skrivit en bokrecension.. + Pratat med Amanda 2 gånger.. Ungefär 1 timme eller kanske lite mer båda gångerna så ja :p


Jag ska ta och skicka iväg mina tatueringsbilder till Emil nu... Eller om en kvart rättare sagt för jag kan slå vad om alla pengar i världen att han kollar på Famil Guy nu. Men sen så :) Ska även fixa mig nå kvällsmat och gå på upptäcksfärd i frys och skafferi så jag kan börja planera vad ja ska laga för mat i helgen som faller min gulleplutt i smaken :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0