Godmorning

Imorse drömde jag att det var snöstorm å jag höll på skotta hela gården med en konstig maskin. Jag var lika pedantisk som vanligt och kunde inte sluta förrän det var helt jämnt överallt.. Och det snöade mer å mer så ni kan nog lista ut att skottandet aldrig tog slut. Min granne däremot stod och sprayade med nå medel och putsade sitt staket med en liten trasa.. Mitt i snöstormen.


Haha hursomhelst... Jag ska äta nån frukost nu och sen packa färdigt allt och åka till skolan. Klä på mig ska jag såklart göra oxå. Det regnar som faaan ute idag så jag hoppas det har slutat med det tills jag ska gå genom hela stan 2 gånger.
Och dessutom är det så svårt att packa.. Jag vill ha med mig en massa saker till att ha på bussen, Typ nåt att äta och dricka, Nån tidning eller bok osv men det har jag ju inte plats eller ork att bära runt på. Äh.. måste iaf gå å  göra vettigare saker nu :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0