Funderar...

Asså jag är lite kluven... Jag tycker ju det är jätteroligt att blogga. Det är skönt att skriva av sig om allt möjligt, Skriva ner recept, När man gjort nåt särskilt, Sett nån film eller läst nån bok. Har man tråkigt kan man alltid gnälla av sig lite eller göra nån lista. Det är skönt helt enkelt.... Att skriva.


MEN, Då är det ju så att alla som bloggar garanterat har oönskade läsare. Personer man inte tycker om eller helt enkelt såna man inte vill ska veta allt i ens liv. Och det är så det känns för mig, Min blogg är ju väldigt personlig.. Och anledningen till att jag slutade skriva var just att det finns folk som jag inte tycker behöver veta allt om min vardag. Men jag ska tänka på saken, Kanske kan jag fortsätta att skriva fast på ett lite mindre personligt plan. Inte ta upp dem mest privata sakerna.

Det känns ju ändå dumt att jag ska gå miste om nåt jag tycker är roligt pga andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0