Fnizza?

Har du ett par blåa string?
Ja men bara ett par

Vem var den senaste du pussade?
Emil

Vem var den senaste som pussade dig?
Emil de me såklart

Vad har du för trosor på dig?
Hotpants med svarta å vita blommor typ

Har du mens?
Nej, Som tur var inte

Vad har du för bhstorlek ?
75 C

Trivs du med det?
Ja, Men lite större kunde dom ju va.

Vem sov du senast med av samma kön?
Eh ingen aning.. Kanske Amanda

Vem sov du senast med av motsatta kön?
Emil antagligen

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?
Kan räkna, 38

Gillar du nån nu?
Jag ÄLSKAR nån

Vem isåfall?
Men Emil ?

Vem strulade du med senast?
Emil igen

Vad gjorde du inatt?
Försökte sova, Drömde jobbiga drömmar

Och i förrgår natt?
Eh sov typ

Vad gör du innan du kan sova?
Snurrar, Tänker, Snurrar mer

Kan du prata med din mamma om allt?
Eh Nej

Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?
Haha, Ja de skulle kanske vara på sin plats.

Har du varit gravid?
Nix

Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?
Nja... Jag har inte tänkt gifta mig så.

Choklad eller glass?
Båda är ju gott.. Men mest choklad.

Bindor eller tamponger?
Haha men usch ! Bindor såklart, Är medlem i fräscha klubben
Nä men.. allvarligt, Tamponger.. Eller Menskopp haha

Push-up eller T-shirtbh?
Har aldrig använt T-shirtbh så Push up

String eller hipsters?
Jag har inga hipsters, Men hotties när man ska sova eller va mysklädd ;D

Stövlar eller gymnastikskor?
Streetskor bara

Kjol/klänning eller jeans?
Jeans 4-ever ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0