Faaan

Idag vaknade jag med jordens ont i huvet och nacken IGEN. Nu har jag haft konstant ont i typ en vecka och börjar bli ganska less. Jag har förutom det fått tillbaka min förkylning, Känner mig allmänt trött och hängig hela tiden + Att jag fått ful dålig hy och släpper hår som aldrig förr.. Vad händer ?


Jag har iaf nyss slagit på datorn och har inte suttit här mer än en 10-15 minuter men nacken säger emot redan så jag ska bara lägga in bilderna på dem nya sakerna och sen gå och göra nåt annat. Det blir alltså ingen skola idag eftersom jag inte orkar, Synd eftersom det var ganska viktigt idag. Nåväl..


Twistburken


Cacaoburken


Fatet/Skålen


Lampan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0