En Lista

Vet inte om jag redan fyllt i denna lista nån gång ? Tyckte jag kände igen endel frågor men den kändes även lite obekant.

Tänk på den du tycker om och svara på frågorna

Är han svensk?
Nä Tornedaling, Mihhi skojja jo han är svensk.

Är han i din ålder?
Pretty Mutch, 3 År är ju inte stor åldersskillnad.

Är han lång eller kort?
Lång jämfört med mig iaf, Fast han är nog rätt lång annars oxå.

Är han omogen eller mogen?
Omogen lätt :p

Är han, söt/vacker/fin?
Ja, Sötast/Vackrast/Finast

Är han okysst?
Näpp

Är han snäll?
Oftast

Är han lätt att prata med om allting?
Hmm.. Ja om det mesta.

Är han lätt att skratta med?
Haha ja de gör vi så ofta så.

Brukar han skämta om att ni ska in på toan och ha sex?
Nej det har då aldrig hänt

Är han populär i eran skola?
Han går inte skola

Är han mobbad?
Men nä

Är han blyg?
Nej det tycker ja inte, Men han var det med mig litegrann i början ;p

Är han framåt?
Framåt.. Ja det är han väl

Har han någongång gjort dig ledsen?
Jadå

Har han någongång gjort dig glad?
Jo det med

Om du är ledsen, kan du prata med honom då?
Nja.. Jag gör inte det så mycket längre.

Om du är glad, delar han glädjen med dig då?
Ja det tror ja väl

Brukar du skrika och ofta vara arg på honom?
Nä, Ibland är jag arg men de är bara när jag är JÄTTEarg jag skriker. Å de är inge ofta alls.

Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll?
Jaaa, Jag tycker vi kramas hela tiden.

Tycker han att du är jobbig ibland?
Haha säkert.. men han visar det inte iaf ;D

Tycker han att du är snäll och rolig?
Han säger det iaf.. Å jag är ju faktiskt snäll och rolig så :D

Har du sovit hos honom nångång?
Nån gång kanske

Har han sovit hos dig nångång?
Jaaa, En gång frågade jag min Mamma jättesnällt å då fick han sova här :)

Har ni duschat ihop?
Ja, de är ju det bästa.

Brukar du tänka på honom?
Always

Brukar du sakna honom?
Så fort vi inte är med varann, Ibland börjar jag sakna honom innan jag ens åkt hem.

Brukar du fälla tårar för honom?
Inte så mycket.

Och sen till den sista frågan .. vad heter han?
Emil


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0