Tröööött

Så fort Emil åkte blev jag Dödstrött, Uttråkad och ännu mer Trött.

Jag har druckit en kopp te men det hjälpte inte, Måste ta en till.. Visste ni att en stor kopp Te innehåller lika mycket koffein som en powerking.. Det är ganska mycket nyttigare oxå. Fast inte lika gott såklart. Te är även det näsa Flour-rikaste livsmedlet näst efter fisk.. Alltså är det bra för tänderna, Kan dock vara missfärgande. Dessutom är det väldigt rikt på antioxidanter. Det dåliga med Te är att det försämrar kroppens förmåga att ta upp järn.. Därför ska man inte dricka det i samband med måltider eftersom järnet då går förlorat. Samma gäller kaffe..

Haha oj.. Inte skulle detta bli ett inlägg om Te, Det skulle ju handla om hur trött och uttråkad jag är :p

Jag har dammat sängkläderna och puffat kuddarna samt fixat lakanet efter att Emil vart här och stökat.. Måste nog ändå byta sängkläder snart.. En viss pojke har satt gråa fläckar dit.. Inte kan det väl vara från Emil som kom hem och var helt svart igår av allt skruvande :p


Hihu, Nä nu ska jag ringa Amanda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0