Kväll = Trött

Nu närmar det sig läggdags.. Okey inte riktigt än men snart. Tänkte jag skulle berätta för er vilka spännande upplevelser jag varit me om idag.

- Jag har ätit den äckligaste Raviolin någonsin. Såsen var rött vatten för det smakade ingenting. Pastan var slime och köttet var knappast kött. Möjligtvis gamla brödsmulor.

- Jag har ätit en chokladboll, Den var väldigt god och innehöll inga smörklumpar som hemmabakta ibland kan göra.

- Jag har även börjat läsa Johnny Cash själbiografi och hittils är den väldigt bra, intressant och personligt skriven. Just the way i like it.

Sen har det förmodligen inte hänt något mer.. Jag har suttit mindre vid datorn än jag brukar iaf. Jag har pratat med min älskade älskade som jag SAKNAR så mycket. Tur det bara är en dag kvar nu.. Det jag längtar mest efter är att gosa in mig i hans varma mjuka gosiga bästiga famn. Åh... Vad jag älskar den mannen alltså.


Jag börjar iaf bli trött och ska väl bara kika läget litegrann innan jag gör mig redo för sängen, läser ett tag och sedan sover. Förhoppningsvis bättre än natten till idag.


Kommentarer
apaa

Du har väl sett och hört? En apa i farten, i LULEÅ! Skicka den till några vänner vetja, SKIT ROLIGT!

2008-10-22 @ 23:58:47
URL: http://www.apberget.se/passmonkey


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0