Fredag Finally !

Vilken härlig dag Nananananana :)

Nä jag vet inte än om den kommer bli så härlig.. Har ju Historia, Samhälls och Näringslära fram till kl16. Fast på Samhällslektionen är det skolfoto som jag inte ska vara med på.. Bläh då får jag ju sitta å vänta en massa. Jag kom hursomhelst på att jag skulle fan ha köpt långa leggings idag.. För Mamma ska skjussa mig till skolan och då hade jag ju kunnat ha Dem, Min nya fina långa tröja och Skinnjackan idag. Det går ju inte när man ska vänta på bussar och gå genom hela stan, Då fryser man ihjäl.


Anyway, Det ska bli skönt med lite helg.. Ska psykmegaträna på manövergrejen och plugga in säkerhetskontrollerna. Eventuellt göra lite läxor oxå men det återstår ju att se.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0