Ensam Fredagkväll

Jag känner mig väldigt väldigt ensam... Ingen är på msn, Amandahar nån slags parmiddag så henne kan jag inte ringa och Emil var ute i Pajala så ja kan inte prata bort tid med honom heller :(

Jag såg nyss filmen Amelie från Montmarte iaf så det drev ju lite tid + Att den är bra.. En såndär feelgood film :)

Och givetvis är det Arcus stora loppis nu i helgen, Den som jag och Emil planerat i säkert ett halvår att fara på åsså är det samma helg som han har jour... Så jävla tråkigt. Jag hade ju jättegärna kunnat gå på den själv oxå men de känns som att ja vill passa på att åka till Umeå nudå både för att ja får åka bil både dit och hem å allra mest såklart för att jag saknar Älskling så otroligt mycket.

Tråkigt.. Men jag är ju en såndär som offrar allt bara för att få vara med Emil.. Hm. Ja.. Typiskt att saker jämt ska va på samma heger, Men ja få väl be Mamma kolla åt mig oxå, Hon vet ju vilka slags 50-talssaker ja gillar.


Nåväl.. Nu ska jag ta en kopp te och fortsätta känna mig ensam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0