En lista

Hittade denna på Angelica1987.blogg.se

KLÄDER
Skor:
DC, Men letar nya
Sneakers: Se ovan
Jeans: Fornarina & Lee
T-shirt: Gillar T-shirts med OldSchool, Pinup, Tattoomotiv
Underkläder: Hotpants från Hm

ACCESSOARER
Väska: Min relativt nya stora svarta
Plånbok: En med Marilyn Monroe på. Använder dock mest kort.
Solglasögon: Inte nåt jag använder spec ofta.
Klocka: Använder deffinitivt inte !

BADRUM
Tandkräm: Colgate & Sensodyne
Tvål: Använder inte.
Parfym: Escada Magnetism is the shit
Huvudvärkstablett: Ipren helst men Alvedon, Panodil, Relive,Ibumetin och allt annat går bra. Jag är en huvudvärksmänniska.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka Päron
Vin: Allt som inte tungan skrynklar ihop sig av :)
Bröd: Polarkaka <3
Glass: Twister

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Vet inte vad den heter ? Stina heter min frisör iaf.
Bostad: Lägenhet på Porsön
Mobiltelefon: Eh.. vahetteren nu då.. SE 660i ?
Färdmedel: Inget körkort än men sen Compakt för hela slanten ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0