Always look on the bright side of life

Haha ja, Rubriken är väl inte min starkaste sida kanske :) ? Hujj.. Nä de kan inte finnas många som är så negativa som mig.. Men ja försöker ju att bättra mig litegrann iaf.


Jag har pratat med Emil lite över en timme så då blev jag på bättre humör och sen har jag ätit en macka och druckit Grönt Mango-Te. Har även vart ner till postlådan å skickat iväg överaskningen ;)


Satt nyss och kikade lite på Namnsidor, Namnstatistik och såntdär.. Mina barn ska iaf heta Jimmy & Svea.



Och det var väl allt jag hade att berätta, Om det nu var nåt värt att berätta ens haha. Men det blir tidig kväll ikväll fast jag sovit 2 gånger idag.. Jag är så trött hela tiden och det är så jävla skönt att sova. Dessutom börjar vi 8.15 gudförbjude imorn. Och inatt ska jag INTE drömma nå hemska jävla mardrömmar.. Fyfan.


Kommentarer
tilde

uuhh, inte jimmy

2008-10-09 @ 00:31:32
URL: http://etttilde.blogg.se/
Josefin

Nä men alltså det är nog inte många som är lika negativa, så du har nog en del rätt;D Tack så hemskt mycket förresten :)

2008-10-09 @ 00:35:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0