Åååh

Nu är jag ganska irriterad... På Fredag var det planerat att jag skulle åka med Amanda & Jens ner till Umeå och hem med dom på Söndag.. Men nu har den dom skulle till givetvis ändrat sig så nu måste jag åka buss.. Jag missar sista lektionen när vi skulle göra ett prov, Det kostar en massa pengar,Det är stört jävla tråkigt och det tar 4h 10 min.

JAG HATAR UMEÅBUSSEN


Nu är det jävligt jävligt jävligt bäst för Emils jobb att han inte måste åka ut på en massa jourutryckningar för jag tänker inte stå ut med alla buss-hemskheter för att sitta ensam i hans lägenhet, Det kan dom då skriva upp !


Alltså ja.. Nu kan jag inte ta med nå mycke packning, Jag måste byta musik i mobilen och låna nån bok eller nåt att läsa på bussen. Fyy.. Nåväl jag behöver inte gräma mig över det ännu.. Det är 2 hela dagar kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0