Yey ! :)

Nu har vi fått tatueringstid, Emil har nästa Lördag kl18 och jag har Söndag kl17 om tatueraren inte hinner med mig oxå på Lördan ! :) Känns iaf kul eftersom jag har väntat så länge nu och är helt säker på tatueringen jag ska göra.. Det kommer bli så snyggt ! Emils blir oxå svinsnygg.. Skulle lätt kunna tänka mig att ha en sån oxå.


Ja det var väl bara det jag skulle berätta ;D Pratade nyss med Emil ett tag men nu har jag inget att göra igen.. Funderar på vad jag ska äta till kvällis och sen blir det nog en tidig kväll, Känner mig trött.




 

Tänker inte avslöja för allmänheten hur min tatuering kommer se ut men jag kan ju iaf berätta att den kommer vara i riktigt gammal klassisk stil, Ett snyggt old school motiv.. Enkelt och med bleka färger ! :) Wiie, Detta blir min julklapp till mig själv :D




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0