Våran Svenska Sjukvård

Våran svenska sjukvård, En av dem bästa i världen blablabla.. Ja vi har hört det förut. Men vad fan spelar det mig för roll att det är gratis upp till 20 när dom ger fan i att ta ungdomar på allvar ?

När jag sen sa att jag ibland har så ont att jag inte kan sova och tillåmed vaknar av smärta så säger hon "Men ta en stor dos Ipren innan du går och lägger dig så räcker det nog hela natten, Ta 400 milligram" ÄR DET ETT SKÄMT ? ... En vanlig sketen iprentablett ? Skulle det hjälpa när jag nyss sagt att inga andra än Somadril som gör mig alldeles yr hjälper.


Så... Min läkartid innebar att doktorn konstaterade att jag har spänd nacke... No shit sherlock. Jag blir så less.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0