UschUschUsch

Jag känner verkligen inte för att fara till skolan idag.. Jag är på dåligt humör, har ont i magen, är trött, fryser och det är kallt ute. Vi har dessutom skittråkig Etik-lektion där vi aldrig gör nåt annat än diskuterar.



Jag vill bara gå och lägga mig igen.




Uppdt: Det var verkligen tröttsamt att vara i skolan, Jag ville bara sova och lektionen var tråkig, Men det var ju itne så oväntat. Jag kikade ju runt i stan innan vi började men jag hittade då inga kuddfodral som inte kostade skjortan så det var lite synd.


Sen jag kom hem har jag ätit en macka och lite godis, druckit te och pratat med Amanda 1,5 timme och suttit vid datorn lite.  Om det ändå fanns nåt vettigt att göra nångång ??


Ska börja förbereda middagen åsånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0