Tröttsamt

Nu har jag haft så jävla ont i huvet och nacken Hela dan igår, Hela natten och hela dan idag oxå. Jag är less !

Nästa vecka när jag kommer hem från Umeå ska jag iaf boka tid till sjukgymnast och tandläkare för ja jag håller på få ett hål. Då ska jag passa på å fråga om jag har spända käkar ifall det är så att jag biter ihop dem på nätterna, Det kan ju oxå vara en orsak till huvudvärk.


Drack en smoothie nyss med en fryst bärmix som hette "Exotiska frukter och bär" Den innehöll mango, ananas, physalis, hallon och vindruvor så det blev rätt gott. Ska äta en macka nu och sen typ gå och lägga mig.. Kanske läsa lite bok eller nåt. Är så jävla less på att vara vaken när man ändå bara har ont.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0